Tuesday, December 20

TODAY'S MOST INTERESTING PICTURE ON THE BLOGSPHERE


ANIA'LYSIS: HYPEED INSPIRATONS
INSPIRATION: YOU!



All my followers on my Facebook profile and on my Facebook page (you find it here ) already know that I asked you to help me to choose the best photo from my last post ( this post ) - which it will become the new cover of my blog.
And you guys where pretty good and make your job well. Well, not just well - you made it great!! With pressing on the "heart" which you see in front of every photo you aren't just helping me to choose the best photo but also helping yourself to get get a chance to win nice little surprise
But that's not all - you also helped me that my photo became today's most inspiring picture on the blogsphere!! You can check it here. 
I won the first place, thanks to you!
So, I decided you have time until Friday to choose your favourite photo of my last post and win nice, little surprise! Don't forget how: just press on the "heart" in front of your favourite photo in this post (click! )

Thank you so muuuch, you are the best readers

Love. Ania 



SLOVENSKO:
Na hitro se za vas moji dragi Slovenci (se posebej dragi Kisovcani, ki me po statistiki sodec tako pridno berete): na moji Facebook strani (ki jo najdete tu ) ste lahko opazili status - kjer sem vas zaprosila za pomoc pri izbiri najljubse slike iz mojega zadnjega posta, ki bo postala moja nova naslovnica bloga.
In moram vas pohvaliti, da ste super opravili svoje delo, ma kaj super - fantasticno!! S tem ko pritisnete "srcek" pred vaso najlubso sliko, ne pomagate samo meni izbrati pravo sliko za naslovnico ampak tudi sebi - saj imate tako moznost osvojiti malo presenecenje
Vendar to se ni vse - s tem, ko ste pridno pritiskali na srcek pred sliko ste mi pomagali tudi tako - da je moja slika na spletni strani Hypeed postala danasnja najbolj inspiracijska slika na blogerski sceni.
Zahvaljujoc vam, sem osvojila prvo mesto!
Zato, sem se tudi odlocila podaljsati glasovanje in moznost da osvojite malo presenecenje do petka! Ne pozabite kako: samo pritisnite na srcek, pred tisto sliko, ki vam je najbolj vsec v tem postu (Za hiter dostop do posta, pritisnite tu! )

No comments:

Post a Comment